1. Polska bezgotówkowa
  2. Aktualności
  3. Fundacja Polska Bezgotówkowa z drugą odsłoną kampanii Cashback
Fundacja Polska Bezgotówkowa z drugą odsłoną kampanii Cashback

Fundacja Polska Bezgotówkowa z drugą odsłoną kampanii Cashback

2 min czytania

Fundacja Polska Bezgotówkowa wystartowała z drugą odsłoną kampanii marketingowej, której tematem przewodnim jest cashback, usługa łącząca płatność kartą za zakupy z wypłatą gotówki w placówkach handlowych i usługowych. Celem działań jest poszerzenie wiedzy i świadomości konsumentów w zakresie dostępu do usługi. Kampania wystartowała 23 czerwca i potrwa do 30 lipca br.
 

- Cashback funkcjonuje na polskim rynku już od wielu lat. Usługę tę można zrealizować w ponad 280 tys. punktów handlowo-usługowych w całej Polsce. Zależy nam na tym, aby zwiększyć świadomość społeczną 
na temat tego rozwiązania, żeby konsumenci  pamiętali, że przy okazji codziennych zakupów mogą płacąc za nie kartą, wypłacić też gotówkę - komentuje Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor obszaru marketingu i produktów z Fundacji Polska Bezgotówkowa.

 

Kampania będzie emitowana w takich rozgłośniach radiowych jak: RMF FM, Radio ZET, PR 1, Muzo Radio, Tok FM, Radio Złote Przeboje oraz dodatkowo w 80 lokalnych, specjalnie wybranych i sprofilowanych stacjach. Staranny dobór mediów pozwoli na dotarcie z informacją do konsumentów, którzy nie mieli jeszcze do czynienia z tą usługą. Równolegle, Fundacja będzie docierać do grupy docelowej poprzez działania w mediach cyfrowych: m.in. emisje bannerów w internecie, e-mailing, treści edukacyjne w mediach społecznościowych, a także dedykowane aktywności w serwisach mobilnych. W ramach realizowanych działań przewidziano także niestandardowe wykorzystanie reklam Rich Media. Geotargetowanie konsumentów i formaty mobile pozwalają dotrzeć z przekazem do konsumentów znajdujących się w pobliżu punktów handlowych, w których mogą z usługi cashback skorzystać.

 

Do komunikacji została również wykorzystana dedykowana strona internetowa: https://www1.polskabezgotowkowa.pl/cashback/ oraz specjalna animacja edukacyjna przygotowana z myślą o konsumentach: https://www.youtube.com/watch?v=INX3eR-SlQI. Usługę cashback oferuje w Polsce ponad 280 tys. punktów handlowych. Jako Partnerzy akcji dołączyli do kampanii: sklepy Carrefour, Gzella, Netto, Sokołów, Empik, punkty Ruchu oraz placówki Poczty Polskiej. Wspomogą kampanie prowadząc komunikację poprzez ekspozycję materiałów POS w swoich placówkach, jak i również w we własnych kanałach marketingowych. Punkty, w których dostępna jest usługa, oznaczone są znakami Mastercard - Płać Kartą i Wypłacaj oraz Visa Cash Back. Limit jednorazowych wypłat wynosi 1000 zł, warunkiem realizacji usługi jest jednak każdorazowo dostępność gotówki w kasie.

 

Kampania została przygotowana przez Fundację Polska Bezgotówkowa we współpracy z agencjami: Wavemaker, They.pl, oraz Solski Communications.

 

Jesteśmy gotowi,
by dzielić się z Tobą
wszystkim co wiemy!

Zapisz się do darmowego newslettera

Zapisz się do darmowego newslettera w ramach Akademii Przedsiębiorcy