
Fundacja Polska Bezgotówkowa Partnerem tegorocznej edycji kampanii "Warto Bezgotówkowo"
Inauguracja II edycji kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo” pod patronatem honorowym Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii
W dniu dzisiejszym 18.09 na konferencji prasowej w Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii zainaugurowano II edycję kampanii społecznej „Warto bezgotówkowo”.
Fundacja Polska bezgotówkowa jest Partnerem tegorocznej edycji kampanii i będzie aktywnie włączać się w akcję promocyjno-edukacyjną.
Celem kampanii jest upowszechnianie wiedzy o korzyściach bezgotówkowych form płatności zarówno wśród osób indywidualnych, jak też firm i instytucji akceptujących płatności.
Podczas tygodnia płatności bezgotówkowych, w terminie 15 – 19 października br., klienci mogą liczyć na szereg akcji promocyjnych, które będę na bieżąco ogłaszane na specjalnej stronie internetowej kampanii: www.wartobezgotowkowo.pl.
– Już dziś chcemy zaapelować do Polaków, abyśmy 16 października wspólnie zorganizowali narodowy dzień płatności bezgotówkowych, aby każdy z nas tego dnia starał się nie używać gotówki. Ale aby to się stało możliwe na co dzień w każdym punkcie przyjmującym płatności bez względu na to, czy prowadzony jest przez podmiot sektora prywatnego czy publicznego powinien znaleźć się terminal. Przez pierwsze siedem miesięcy w ramach Programu Polska Bezgotówkowa zainstalowano już 70 tys. terminali w całej Polsce. Ten proces postępuje bardzo szybko – mówi Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Do kampanii Warto Bezgotówkowo może się przyłączyć każdy, zarówno przedsiębiorca, jak i instytucja publiczna, a także zwykły konsument. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej inicjatywy www.wartobezgotowkowo.pl
< Powrót do aktualnościPrzeczytaj inne artykuły:
-
14.03.2023
Reprezentantki Fundacji Polska Bezgotówkowa wśród najbardziej wpływowych kobiet polskiej branży płatniczej!
Trzy reprezentantki Fundacji Polska Bezgotówkowa znalazły się w gronie najbardziej wpływowych
Więcej...
-
02.03.2023
Fundacja Polska Bezgotówkowa ponownie partnerem programu TOP Women w e-biznesie
„Bój się, ale działaj” - takie słowa i nie tylko wybrzmiewały podczas Gali otwarcia
Więcej...