
Startuje ogólnopolska kampania reklamowa Programu Polska Bezgotówkowa skierowana do mikro i małych przedsiębiorców
Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową mającą na celu poinformowanie przedsiębiorców oraz opinii publicznej o korzyściach Programu Polska Bezgotówkowa, a przede wszystkim zachęcenie przedsiębiorców do instalowania terminali do obsługi płatności bezgotówkowych.
Kampania obejmuje szeroki zakres mediów: telewizję, radio, prasę oraz Internet
Jest to pierwsza - w historii działań branży finansowej - ogólnopolska kampania, której głównym celem jest promocja działań zmierzających do popularyzacji bezgotówkowości w Polsce, powiedział Paweł Widawski Wiceprezes z Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Głównym bohaterem spotów telewizyjnych i radiowych jest Pan Adam z rodziną, który podczas zakupów w piekarni oraz wizyty u dentysty korzysta z płatności bezgotówkowych. Spoty telewizyjne można zobaczyć w następujących stacjach TV: TVP 1, TVP2, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych, a radiowe , m.in. w następujących rozgłośniach: Polskie Radio PR 3, Radio Zet, Radio Eska, Radio RMF FM, RFM Classic, Radio Wawa.
Równolegle Fundacja będzie prowadziła kampanię w Internecie. Celem tych działań jest skierowanie jak największej liczby przedsiębiorców na strony internetowe Agentów Rozliczeniowych oraz banków, którzy biorą udział w Programie. To właśnie na stronach tych podmiotów można wypełnić formularz, zostawić swoje dane a nawet zawrzeć umowę o terminal.
Program Polska Bezgotówkowa
Do Programu Polska Bezgotówkowa mogą zgłaszać się mikro, mali i średni przedsiębiorcy, którzy chcą rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych za swoje towary i usługi, a w okresie ostatnich 12 miesięcy w swoim punkcie handlowo-usługowym nie akceptowali płatności bezgotówkowych. Do udziału w Programie uprawnieni są chętni przedsiębiorcy, którzy posiadają maksymalnie 5 placówek detalicznych.
Przedsiębiorca, który zdecyduje się przyłączyć do Programu, otrzyma wsparcie ze strony Fundacji polegające na pokryciu kosztów związanych z otrzymaniem terminala do akceptacji kart oraz kosztów obsługi płatności bezgotówkowych przez okres 12 miesięcy. Detalista może otrzymać maksymalnie 3 terminale, w tym jeden terminal mPOS. Dla każdego terminala okres dofinansowania jest liczony przez 12 miesięcy osobno, od momentu jego instalacji.
< Powrót do aktualnościPrzeczytaj inne artykuły:
-
14.03.2023
Reprezentantki Fundacji Polska Bezgotówkowa wśród najbardziej wpływowych kobiet polskiej branży płatniczej!
Trzy reprezentantki Fundacji Polska Bezgotówkowa znalazły się w gronie najbardziej wpływowych
Więcej...
-
02.03.2023
Fundacja Polska Bezgotówkowa ponownie partnerem programu TOP Women w e-biznesie
„Bój się, ale działaj” - takie słowa i nie tylko wybrzmiewały podczas Gali otwarcia
Więcej...