
Program Polska Bezgotówkowa rozpoczął kolejną falę kampanii reklamowej
Fundacja Polska Bezgotówkowa rozpoczęła 10 sierpnia br. kolejną falę ogólnopolskiej kampanii informującej o korzyściach płynących z przystąpienia do Programu Polska Bezgotówkowa. Realizowane w ramach kampanii działania zachęcają przedsiębiorców do instalowania terminali płatniczych, a klientów do korzystania z płatności bezgotówkowych. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, radio oraz Internet.
Druga fala kampanii ma na celu przekonanie przedsiębiorców, którzy do tej pory nie zainstalowali terminala płatniczego, na otwarcie się na potrzeby klientów, którzy oczekują możliwości dokonywania płatności w sposób bezgotówkowy w punktach usługowo-handlowych w swojej okolicy. W naszej komunikacji podkreślamy korzyści jakie przynosi instalacja terminala, szczególnie teraz, w erze epidemii, kiedy wielu klientów ograniczyło płatności gotówkowe - powiedział dr Paweł Widawski, wiceprezes Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Tematyka spotów nawiązuje do możliwości płacenia kartą w sklepach i punktach usługowo-handlowych. Emisje dwóch spotów reklamowych 30 sek.(https://youtu.be/he2ZZhXScxE) i 15 sek. (https://youtu.be/DlAs1S10qsw), w kanałach TV będą trwać do końca września i będzie można je zobaczyć w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, TVN 7 i Polsat oraz wybranych stacjach tematycznych. We wrześniu rozpocznie się dodatkowo kampania w ogólnopolskich kanałach radiowych.
Równolegle Fundacja będzie prowadziła kampanię w Internecie, aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona zainteresowanych osób. W tym celu zostaną wykorzystane banery reklamowe, które przekierowują na stronę www.polskabezgotowkowa.pl, gdzie przedsiębiorcy mogą zamówić darmowy terminal z Programu.
< Powrót do aktualnościPrzeczytaj inne artykuły:
-
14.03.2023
Reprezentantki Fundacji Polska Bezgotówkowa wśród najbardziej wpływowych kobiet polskiej branży płatniczej!
Trzy reprezentantki Fundacji Polska Bezgotówkowa znalazły się w gronie najbardziej wpływowych
Więcej...
-
02.03.2023
Fundacja Polska Bezgotówkowa ponownie partnerem programu TOP Women w e-biznesie
„Bój się, ale działaj” - takie słowa i nie tylko wybrzmiewały podczas Gali otwarcia
Więcej...