1. Polska bezgotówkowa
  2. Aktualności
  3. Polska Bezgotówkowa w jury konkursu „Kobieta e-commerce”
Polska Bezgotówkowa w jury konkursu „Kobieta e-commerce”

Polska Bezgotówkowa w jury konkursu „Kobieta e-commerce”

2 min czytania

„Kobieta e-commerce” to konkurs adresowany do pań aktywnie działających w biznesie cyfrowym. Pomysłodawcą i głównym organizatorem plebiscytu jest Fundacja Kobiety e-biznesu, a jednym ze współorganizatorów i partnerów, Fundacja Polska Bezgotówkowa. Najlepsze kobiece projekty z obszaru e-commerce oceniała jako jurorka Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor obszaru marketingu i produktów Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Specjalne wyróżnienia w postaci statuetek otrzymało 15 pań, które oceniane były przez jury złożone z ekspertów z różnych obszarów w  aż dziewięciu kategoriach:

  • - najlepszy sklep internetowy;
  • - technologia dla e-commerce;
  • - najlepszy e-marketing;
  • - nowa usługa w e-commerce;
  • - przedsiębiorcza mama w e-commerce;
  • - odpowiedzialny e-commerce;
  • - the best influencer for e-commerce;
  • - najlepszy start-up e-commerce;
  • - innowacja w e-commerce.

Dodatkowo, w ogólnopolskim głosowaniu internauci wybierali kobietę e-commerce, którą została Justyna Ratajczak - influencerka prowadząca popularne profile na Instagramie i Facebooku o gotowaniu. Nagrodę specjalną otrzymała również Patrycja Sas-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej za wybitne osiągnięcia w promowaniu e-commerce w Polsce oraz wspieranie organizacji społecznych promujących kobiety.

Mieliśmy przyjemność ocenić kilkaset zgłoszeń, z których wyłoniliśmy 80 finalistek, w 9 różnych kategoriach. Cieszymy się, że aż tyle kobiet zainteresowanych było udziałem w pierwszej edycji konkursu. To pokazuje również jak duża jest różnorodność biznesów w eCommerce oraz potrzeba pokazywania i doceniania polskich przedsiębiorczyń, zwłaszcza działających na tak dynamicznym rynku. Biznes internetowy stawia przed nami wiele wyzwań, również w obszarze płatności elektronicznych. Jesteśmy pod wrażeniem inicjatyw i pomysłów, które zaprezentowały uczestniczki konkursu, a zarazem cieszymy się, że możemy wspierać kobiety i polskie firmy w temacie płatności bezgotówkowych, które są kluczowym elementem biznesu internetowego – mówi Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor marketingu i komunikacji w Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Więcej: Nominowane – Kobieta e-commerce (kobietaecommerce.pl)

 

Jesteśmy gotowi,
by dzielić się z Tobą
wszystkim co wiemy!

Zapisz się do darmowego newslettera

Zapisz się do darmowego newslettera w ramach Akademii Przedsiębiorcy