
Jak kupują seniorzy w Internecie? Nowy raport Fundacji Kobiety e-biznesu
Seniorzy-internauci to grupa coraz bardziej świadoma i aktywna, jeśli chodzi o zachowania online. Potrzebują jednak wiedzy i edukacji na temat nowych narzędzi cyfrowych. Takie wnioski płyną z najnowszego raportu Fundacji Kobiety e-biznesu „Pokolenie Silvers w e-commerce”,
W debacie eksperckiej, inaugurującej premierę raportu „Pokolenie Silvers w e-commerce”, uczestniczyła Joanna Erdman, wiceprezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa. Wyniki badania potwierdzają, że „cyfrowi seniorzy” to ważna grupa społeczna, którą należy wziąć pod uwagę budując strategie rozwojowe przedsiębiorstw. Szczególnie tych, które działają w branży e-commerce, gdyż jak pokazuje badanie aż 86% seniorów codziennie korzysta z Internetu. Co więcej, 65% dokonuje w Internecie zakupów przynajmniej raz w miesiącu.
- Współcześni seniorzy to osoby znacznie bardziej zaawansowane technologicznie niż mogłoby się nam wydawać. Nie tylko sprawnie korzystają z dobrodziejstw Internetu, ale i kupują online potrzebne im produkty, a także płacą za nie przez Internet. Badanie „pokolenie Silvers w e-commerce”, którego Fundacja Polska Bezgotówkowa jest Partnerem, wskazuje również, że w większości robią to samodzielnie, bez pomocy innych osób i sporadycznie napotykają trudności podczas finalizowania transakcji” – komentuje Joanna Erdman, wiceprezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Raport: „Pokolenie Silvers w e-commerce” dostępny jest na stronie internetowej. Debatę można obejrzeć tu: https://www.youtube.com/watch?v=m-zKe7B_s9Y
< Powrót do aktualnościPrzeczytaj inne artykuły:
-
14.03.2023
Reprezentantki Fundacji Polska Bezgotówkowa wśród najbardziej wpływowych kobiet polskiej branży płatniczej!
Trzy reprezentantki Fundacji Polska Bezgotówkowa znalazły się w gronie najbardziej wpływowych
Więcej...
-
02.03.2023
Fundacja Polska Bezgotówkowa ponownie partnerem programu TOP Women w e-biznesie
„Bój się, ale działaj” - takie słowa i nie tylko wybrzmiewały podczas Gali otwarcia
Więcej...