1. Polska bezgotówkowa
  2. Aktualności
  3. Tydzień Płatności Bezgotówkowych 2023 za nami!
Tydzień Płatności Bezgotówkowych 2023 za nami!

Tydzień Płatności Bezgotówkowych 2023 za nami!

2 min czytania

„Płać jak lubisz i graj o nagrody” – pod takim hasłem odbył się tegoroczny Tydzień Płatności Bezgotówkowych. Organizatorem wydarzenia była Fundacja Polska Bezgotówkowa, która wraz z partnerami przygotowała dwa dedykowane konkursy z atrakcyjnymi nagrodami! Konkursom towarzyszył quiz edukacyjny, opracowany przez ekspertów z dziedziny finansów. Akcja skierowana w tym roku zarówno do konsumentów jak i przedsiębiorców cieszyła się ogromnym zainteresowaniem!

W konkursie „Płać jak lubisz i graj o nagrody” mogli wziąć udział konsumenci, którzy na co dzień lubią płacić cyfrowo. Zadanie konkursowe polegało na zapłaceniu cyfrowo w ciekawym lub nietypowym miejscu i podzielenie się swoimi niecodziennymi, pozytywnymi doświadczeniami związanymi z płatnościami bezgotówkowymi, a następnie opisanie swoich wrażeń. Do wygrania były vouchery na wycieczkę z biura podróży Itaka o wartości 3500 zł każdy, vouchery do sklepów iSpot, RTVEuroAGD, SMYK o wartości 1000 zł każdy oraz vouchery do sklepów sportowych Ski Team o wartości 500 zł każdy.

Z kolei konkurs „Rozwijaj z nami swój biznes” skierowany był do przedsiębiorców, którzy korzystają z terminala płatniczego. Zadanie konkursowe polegało na podzieleniu się swoimi biznesowymi doświadczeniami związanymi z płatnościami bezgotówkowymi oraz przekazanie informacji jak nowoczesne płatności wpłynęły na rozwój biznesu. Do wygrania były bardzo atrakcyjne pakiety usług marketingowych do wysokości nawet 15 tys. zł.

– Celem akcji jest pokazywanie korzyści z płatności cyfrowych jak również edukacja w tym obszarze kierowana do konsumentów i przedsiębiorców. Dlatego też cieszy nas, że zainteresowanie Tygodniem Płatności Bezgotówkowych rośnie z roku na rok, co przejawia się zarówno w liczbie osób, które wzięły udział w naszych działaniach, jak i partnerów, którzy przyłączyli się do akcji. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursów i gratulujemy zwycięzcom. Zapraszamy również do włączenia się do akcji w 2024 roku – mówi Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor obszaru marketingu i produktów w Fundacji Polska Bezgotówkowa

Partnerami Tygodnia Płatności Bezgotówkowych 2023 były banki, agenci rozliczeniowi oraz Mastercard i Visa. Do akcji przyłączyli się także: Empik, Ski Team, Carrefour, Donateo oraz Digital Poland. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Finansów, z kolei portal Cashless.pl, Bank.pl oraz miesięcznik Bank objęły wydarzeniem swoim patronatem medialnym.

Jesteśmy gotowi,
by dzielić się z Tobą
wszystkim co wiemy!

Zapisz się do darmowego newslettera

Zapisz się do darmowego newslettera w ramach Akademii Przedsiębiorcy